忠實的周星馳粉絲

我是忠實的,不過,Facebook上有忠實的周星馳fans小測驗,我卻極低分。明明都睇過一千次的「大內密探零零發」,「國產零零漆」,「唐伯虎點秋香」,我每次看都好似第一次看,好多笑位都彷彿是第一次看一樣,狂笑。我好少偶像的,周先生是我少有的偶像。所以還是不要和他一起工作,搵錢容易,心中幾時都有一個偶像不易。我喜歡周的電影,除了好笑,他還是社會上千千萬萬蟻民的代言人,他從來都把自己塑造成一個卑賤的小人物,或者是滿是人性卑劣點集一身的夾心人,到最後,都是滿有良知,做「對」的事。他的「情」才是最深的,他的「情」很濃很深,是一生一世的,是生死相許的。他太知道小人物平凡人需要甚麼。我們不需要知道他真人是不是這樣,或許,他把他最深的愛留了給電影。
我不喜歡「功夫」,因為無情,相對來說我喜歡「長江七號」較多,因為有情。我喜歡周星馳喜歡到覺得他是英俊的地步,看我多愚忠。

Comments

Anonymous said…
好開心, 有共鳴呀!!!我都係忠實嘅周星馳fans, 我時不時都會攞史提芬周嘅戲出來睇吓, 返香港會搵佢嘅DVD, VCD來買, yeah, high 5! 最喜歡都係周星馳嘅地道港式文化, 所以現在佢嘅電影我無咁鍾意啦,現在最愛係軟硬。
Anonymous said…
雖然我算不上周先生的粉絲,但平心而論佢都算五官端正,話佢俊都唔過份噃。
aki said…
我也觉得他是英俊的。五官端正,眉清目秀。
Anonymous said…
昨晚和家人趁著農曆年時節, 重溫"家有喜事", 這齣電影首次公映至今已隔了十幾年, 接近二十年, 但難得地啲gags仍然好笑, 仲係笑到死嗰種。無可疑懷周星馳那幾段係最好笑, 但我始終覺得史提芬周最多只能說是五官端正, 但相貌平凡, 就同街上嘅云云眾生無乜分別, 能夠有驚艷感覺的只有張國榮, 佢才稱得上眉清目秀, 眉目如畫, 五官輪廓簡直係零瑕疵, 可以細心欣賞。不計容貌身材, 個殼嘅嘢, 啲戲來講當然係周星馳好睇啲, 我的至愛。
Anonymous said…
你講得啱, 都是周星馳塑造的平凡人引起共鳴
, 所以佢有千千萬萬嘅fans。任由張國榮怎樣dressed down, 佢都唔可能係一個"平凡人", 所以大家只能將自己希望變成嘅型人、潮人、不負責任情人等等, 統統投射喺佢身上, 就算對愛人做盡壞事, 仍然得到全世界的原諒。真係發夢。

Popular posts from this blog

雞蟲的家庭觀與愛情觀

誤會了

痛快