I want more life, fucker!

I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die. 

據說,這是Blade Runner中演員Rutger Hauer即興的對白。

我是想,我隨時死去都沒遺憾,因為,我見過塔什庫爾干縣卡拉庫里湖滿天滿天的星星,內華達州的慢慢的小旋風。

我要多點生命嗎?我不要,神不給的我便不要。我只是要多很多很多的愛,如果不太麻煩。

Comments

aki said…
那些瞬间,都消失在岁月里。就像那些眼泪,消失在雨里。
多么美的句子。

Popular posts from this blog

雞蟲的家庭觀與愛情觀

誤會了

痛快