CC宣言

我鐘意煮飯唔鐘意執屋,我飲酒不過唔食煙,我鐘意做愛不過好懶,我鐘意在下面唔鐘意在上面,我唔鐘意口交不過如果你做我唔介意,我好奄尖但有時好隨便,我好反叛不過不夠膽墮落,我好隨便不過其實好專一,我好自我不過超敏感,我不會崇拜你但會忠心,十年前遇上我你肯定無可能愛我,我都唔會愛上十年前嘅你,我好索不過有D老,我有D老不過而家係我最好嘅時候。
許多年前有首日本歌叫關白宣言,我是在紅白歌唱大賽看的,那時是小童與少女間,那個男孩子很可愛,只是抱著結他靜靜的唱,不知為何就是很感動,後來才知道原來這歌感動了很多人。
那,以上歌詞是CC宣言了。

Comments

Popular posts from this blog

雞蟲的家庭觀與愛情觀

誤會了

痛快