惡女

想想,真好笑,像我這種惡女,唔攪人都偷笑,居然有人攪我。個D人梗係膽生毛,要鬥我係未輸過的,那些人應該慶幸我收左山。要邪惡不見得我會輸餂,不過,怎樣叫贏?我整下 2 minutes chocolate mug cake 好過啦。
都幾好笑,我不嬲係惡女花魁,講陰毒記仇妒忌,我都認為我是極品。居然有人夠膽攪我,真係未死過,不過出手好低,是弱智那類,真係未見過阿姐出手,咪嚮我面前獻醜啦。好在我收山,並且在神面前領功,神我進步了!要面對的,不過是自己的情緒,其他的,都不過是在糞池中過活的人。講報應?唔使啦,那個人已經活在地獄中。
我的惡毒邪惡黑暗留給我的故事吧。

Comments

Popular posts from this blog

雞蟲的家庭觀與愛情觀

誤會了

痛快