假設性問題-答友人

朋友問:
由日本電影「大奧」聯想出的假設性問題,如果你自己有一個「大奧」,任你選美男子入後宮,你會選誰?最多10位。

我答:
要來做乜先?陪玩陪食陪睇戲陪上床,或者齋睇都開心?其實果D男人都好x煩,不想招呼時是不是揮之則去呢?那當然是呼之則來的啦,呵?
  1. 卡夫卡,那麼孤僻偏鋒,遠觀用,看他在宮中漂浮,幾有趣。
  2. 佛祖,淨化我的負面能量。
  3. 有閹了之後的憤怒可是還有啫啫的司馬遷,我成日覺得同佢做會好激。
  4. Tyler,Fight Club 中的 Brad Pitt,勁。做愛用,還有,用以觀察男人男性荷爾蒙過高彈來彈去的動感,以增強作為女性的優越感。
  5. 《其後》的松田優作,溫文爾雅中又有男人味,那種二世祖敗家仔氣息不得了,可做愛看電影一起讀書。中國男人有一樣氣質的可取代之,可是我暫時想不到。點解中國男人的sex appeal 總是缺缺?真是怨啊。Correct me if I am wrong, 我很想我是錯的呀。
  6. 曹雪芹,8下紅樓夢的真實故事,有排8,只是怕我不夠料同佢傾計,要搵多幾個人戥腳,呀,有卡夫卡。 
  7. 不肯定要不要費里尼,我怕他太嘈,宮中夠不夠宮女應酬佢呢?可是看他做戲好好笑好過癮。看他怎淫亂後宮一定過癮非常。
  8. 邁克,一齊講男人,佢仲咸濕過我,正呀,粗短長幼軟硬兼施,點講都得,過癮極了。
  9. 唐滌生,我成日想問佢做乜寫埋D咁咸濕歌詞俾白雪仙唱,用D歌詞去意淫女人,紫釵記中唱到白雪仙氣羅氣喘做乜?他那套暗姣意淫,意味著,可能床上會有另一番功夫。還有同曹雪芹傾計時可戥腳,我聽得架啦。
  10. 好男人,是但邊個都好啦,總之愛家人良善正氣,個樣中上得架啦,等我相信在世上有一好男人唾手可得,又永遠在我掌握之中,不過我太多選擇唔得閒要者。
其實我對靚仔無左興趣好耐的了,不過隨緣見到都會多看兩眼的,要選入宮我怕煩啊。







Comments

aki said…
這10個人,還要定一個室長,組長之類。
想想就好笑萬分。
Water Moon said…
啊,沒有在日本生活過,真沒想過到這一點上去。
在我選的人,我想,他們沒有誰在乎誰是老大吧。
誰在乎,都不是我的男人。

Popular posts from this blog

雞蟲的家庭觀與愛情觀

誤會了

痛快