叉能住

唔知點解,正如譚劍所講,我覺得好作嘔。點解,我唔可以好似其他人咁覺得呢D係做善事?點解我要咁cynical? 
正如,我見到泛濫的慈善事業只感到煩厭並懷疑。點解呢D多如恆河沙的慈善事業唔可以集中一D?要起咁多個字頭?當我識的既一個古惑仔都話自己去做慈善,我真係無話可說。
我感到,呢個古惑仔都係最憨9水尾果隻,醒果D上晒岸。
我好唔明,第三世界的苦難是來自甚麼?戰爭是來自甚麼?咁點解要我埋單?我埋唔起仲要受良心責備?
點解?點解?
如果真係要關心呢個世界,你飲少一枝膠樽水好過你咁9用冰水淋自己,我堅信。當然,善事做畀人睇是有其功用的,我不反對。
發動戰爭的人得益,可能付上生命,做慈善得益的人,又是甚麼生態?此處的所謂得益,不止於錢,也可能是聲譽上,或,其他我這種人想像不到的。
Anyway,如果做左呢D善事你覺得會上天堂,而且有豪華位,咁就做啦。
ps1:有些小小簡單善事我都會做,見到人做都ok。比如說Benson對流浪街頭的老人做的,時時令我感動並自慚。
ps2:咁,點解慈善事業一國際化就咁可疑?因為係美帝?我都唔明。

Comments

Popular posts from this blog

雞蟲的家庭觀與愛情觀

誤會了

痛快