人與狗

沒有最核突,只有更核突。
「點解要為一隻狗」
上星期看到一單大陸新聞,都係果D邪惡到睇完完全唔想記果D,一個13歲,或更細女仔,因為意外整傷一個幾歲細路女,為怕要父母賠錢,於是整死埋佢唔使煩。
我好驚,有一日我唔小心係地鐵跣親,話唔埋佢地順便車死埋我唔使賠湯藥費。
點解地鐵係咁畀人插無力還手?如果佢地一向做野有骨氣有準則有某種公義,咁就可以大大聲講返佢地既理由。員工的行徑是公司文化的縮影,從這些員工這種腐化比老細更官僚的反應,可想而知,他們平時怎樣被對待。
其實毒瘤豈止在地鐵?已生滿香港。
點解,香港個個政府部門係咁畀人插都一樣死狗咁?同樣因為,有D野,佢地唔敢講真話。
單是,一部份大陸人隨街屙屎屙尿唔衛生,政府有幾多個高官夠膽出聲講句公道話,講句人話?我剩係記得高永文講話咁樣唔衛生,呢D小學生都明白既真話,要講好難咩?唔算人身攻擊wor。
警察在遊行數目上講大話;個個部門都好似有鬼咁,使幾十億起D中港融合大笨象,全民退保就話會拖冧個政府,咁都要處理架?唔理唔係一個方法。我地日日都見到80幾歲老人家執紙皮,你咪同我講佢係為興趣啦,有興趣你地自己去執啦。
尋日在地鐵,一個女人拖住兩個仔,細仔坐我隔離,於是女人拖住大仔企係我前面。他們是中國人樣,可是講英文,間中滲一兩句國語,英文講得好正,講返教堂,講崇拜。到我要下車,女人一見我要下車,全身姿態好緊張,馬上同個仔講叫佢坐,可是,因為她太緊張要霸實個位,她母子二人就封死了我出路。我心即刻爆:8婆,你要坐都要畀條生路我行下先至得架,我出唔到去你個仔個屎忽邊有得坐。並且,小人住市中心,佢地再去邊,都不過15分鐘車程,你一家不是傷殘,坐少15分鐘無野呀?我只是感到,他們講乜話,係邊度住過,都未脫他們心中的那種饑餓,那種慌死餂底的饑餓。
我反思一下,我都是來自草根家庭,自幼都算家貧,細路哥窮個心係知的,於是出去食飯唔敢話要叫貴野,有時有好野食就大啖食,超餓咁。就是這種,一有得食就窮凶極惡的食相,充斥現代中國文化。這些可以明白,可是,香港這個就算極為現實講錢講效率的城市,都承載不了整個中國的餓與貪,這個沒有人不明白。即係,我地而家要等畀大陸殖民淘汰我地?窮的香港人就死開,咁又點解香港人會越來越窮?
不是不讚成中港融合,我甚至相信健康的中港融合對年青人好,可是,唔係呢隻夾硬來囉。
即是,我見到陳樂基在《中國好聲音》被大讚,好開心,小朋友多D出路,雖然我對這些節目那些極度亢奮的表現感到核突,不過,發展中國家的人民就是要這種先民《春之祭》式的雜交祭神式高潮。人地評判話香港樂壇好有希望,我聽到好心酸,點解我地香港人都無咁覺得香港樂壇有希望。
Anyway,我希望,地鐵中遇上的小孩,和他們的母親,有一天明白,他們現在要的不是爭,他們不會餓死,他們是時候學多點顧卹他人,也希望他們教會有教化他們的人。
事到如今,不祈禱還有乜能野好做?
神啊,雖然我講粗口,雖然我好耐無祈禱,不過,我是誠心的。
神啊,求你保守地鐵員工,叫他們不要被頑昧的機構文化愚昧,變得更邪惡。神啊,求你給香港高官智慧勇氣,懂得講真話。神啊,求你叫習近平,原來做咁多野,是好像台灣李登輝一樣,把異己一一剷除後,最終是想給中國一個開明的統治。(會有這個可能嗎?)
誠心所願。

Comments

Popular posts from this blog

雞蟲的家庭觀與愛情觀

誤會了

痛快