8婆

不是說好要忍辱負重來做research的嗎?可是,8婆,當你做盡一切一石二鳥一箭雙鵬的陰毒辣招後,都仍然輸畀另一個8婆,你叫我怎能對你仍有半點尊重?貴校的女生,偷過我信,搶過人老公,陰毒辣招層出不窮,依我活的日子比你長,雖則被你陰過,可是,你都不算是貴校的高材生。然後你,還要扮無野想同我平等對話?我只能夠欣賞你對人類的包容有極大的美麗的希冀囉。祝你有日找到美麗烏托邦,有人畀你𨃩極唔知唔嬲,你畀D心機搵,你會有日搵到架,有正能量就搵到架啦。
And then,唔該著白色嬲diu裙就著無痕內褲啦,下次。還有,我唔介意你扮無野嬲我傾計既,不過,下次我唔知會點同你講野,視乎本人心情咁啦。今晚我不過真的好想飲多杯無人幫我買者,估唔到你咁易畀我玩爆。然而,在我的世界,你,連同果一「橺」野,全部都一樣核突無人格可言,想多一點點尊重都無法達到。
講完。

Comments

Popular posts from this blog

雞蟲的家庭觀與愛情觀

誤會了

痛快