我好激?

為免勞氣,我都儘量唔睇新聞架啦。誰不知,中共喜歡鬧劇多過激情悲壯暴力片,正好符合國情。還要是低俗喜劇,唔知果位一代影評人賈選凝小姐有乜睇法,呢D個故仔一定合你法眼啦。
在茶餐廳食晚飯,很多人都轉過頭去看新聞,我都係費事睇。好啦,政治已經不能逃出我們的餐桌,細佬話,在溫哥華D大陸人同佢講,你地D香港人仲舉英國旗,你地想英國統治咩?定係想香港獨立。據我細佬講呢D係共產黨陰謀,香港無D咁既人。
即係咁,而家香港就好似清末民初,人人都有一個不同看法,即是康有為主張的君主立憲,今日看來其實也有道理,當年就看來太和理非非。
好,我細佬鬧左我起碼10分鐘,認為我認為佢對這件事沒有發言權是鄙視佢。好,不過佢連黃之鋒係邊個都唔係好知,我地有乜野討論基礎呢?佢連龍獅旗係乜都未知。Anyway,我想講,係呀,戀殖同港獨都是現今的一種狀態,就算大陸人問又點?有罪咩?犯法咩?香港有人係咁諗,你無咁諗唔代表無人咁諗,講埋出口都不是犯法的。
最可悲的是,連有乜野可以講的權都未知,講下都犯法?唔係呀?我地有叫:「習近平仆街」,「打倒共產黨」的自由,你地到底明唔明?
我好激?唔係呀嗎?

Comments

Popular posts from this blog

雞蟲的家庭觀與愛情觀

誤會了

痛快